Parfémy nakupujte na FAUN.CZ

Proč parfémy FM?

Co mohou parfémy FM Group nabídnout?

Rádi pěkně voníte, ale připadá vám, že za světoznámé parfémy platíte přemrštěné ceny? Firma FM Group má pro vás řešení jak získat parfémy levně - za nesrovnatelnou cenu! Společnost FM Group vyrábí parfémy se stejným složením jako například Hugo Boss, Dolce & Gabanna, Mexx a mnoho dalšího, s tím rozdílem, že je cena podstatně nižší. Nemusíte totiž platit za značku parfému, ale jen za jeho recepturu a výsledek je přitom stejný.

Nemusíte platit za značku parfému, platíte jen za vůni

Podle platné legislativy se Vůně NEDAJÍ PATENTOVAT a na tom je postavena obchodní strategie společnosti FM Group. Nemusíte platit za drahou značku parfému, ale jen za jeho recepturu. Tak kvalitní levné parfémy najdete jen u firmy FM Group.





Proč jsou výrobky FM Group tak levné?

Toto je jistě otázka, kterou si položí každý. Vysvětlení je ale velice jednoduché. Běžné parfémy podstupují cestu od parfémisty k výrobci, do velkoobchodu, maloobchodu a až pak k zákazníkovi. Každý tento článek si přidá svoji provizi a tak cena jen narůstá. A to se tam ještě musí zohlednit cena luxusního flakónku, honorář dané osobnosti za propůjčení jména pro název a tak dále.



Jak je to u nás

Základní vonná esence pochází od toho stejného parfémisty , také výrobce oné esence je stejný jako u běžných parfémů - firma DROM. Rozdíl je však v cestě, kterou parfém urazí, než se dostane k zákazníkovi. Žádné zbytečné příplatky za lahvičky, které po vypotřebení člověk stejně vyhodí, žádné dodatečné licenční příplatky a hlavně vynechání onoho maloobchodu, který si přiráží největší rabat.

Cesta běžného parfému, než se dostane k zákazníkovi

  • parfémista
  • DROM
  • výrobce
  • název
  • flakón
  • reklama
  • velkoobchod
  • maloobchod

Cesta parfému FM Group

  • parfémista
  • DROM
  • distributor
  • zákazník

Jak řekl pan Josef Svozil - Představte si kotel plný vonné esence, ze kterého vedou dva šlauchy. Jeden vede do výrobny běžných parfémů a druhý do továrny FM Group. Jak jste tedy jistě pochopili, tak základ parfému, to nejdůležitější - vonná esence - je stejná, liší se pouze následný postup výroby a expedice, kdy firma FM Group dokázala takový postup, díky němuž je schopna stáhnout ceny na tu nejnižší možnou hranici.

Kvalita

Víte o tom, že nabízíme to nejkvalitnější, co se dá na trhu sehnat? V běžných parfumériích se z 90% setkáte s tzv. Eau de Parfum (8-15% vonných esencí), kdežto FM Group nabízí v dámské linii přímo Parfémy.

Obsah vonných esencí u parfémů

  • Eau de Cologne (kolínská voda) 3-5%
  • Eau de Toilette (toaletní voda) 4-8%
  • Eau de Parfum (parfémová voda) 8-15% - FM Group pro muže 16%
  • Parfum (parfém) 15-30% - FM Group pro ženy 20%

Obsah vonných esencí pro parfémy FM Group

Parfémy FM Group obsahují naprosto totožné vonné esence jako světové značky parfémů. Dávají jich ale do jednoho parfému ještě více než ostatní výrobci parfémů, více než přikazuji mezinárodní normy.

Nabídku obchodů s parfémy tvoří 85% výrobků (pouze) toaletní vody, které jsou levnější (nemají tolik vonných esencí). FM Group nabízí jen kvalitní parfémy, s vysokým obsahem vonných esencí.

Pro srovnání uvádíme tabulku poměrného objemu vonných esencí:

Označení

Poměr dle norem

Parfémy FM Group

Parfém (Parfum) > 15% 20% u dámských parfémů
Parfémová voda (Eau de Parfum) 8 - 15% 16% u pánských parfémů
Toaletní voda (Eau de Toilette) 4 - 8% --
Copyright © 2018 Parfémy - FM GROUP.
Valid XHTML 1.0 Transitional
Naakup.cz | www.parfemyfm.myeshop.cz | Levné parfémy FM Group | Fm Group | Drogerie Dedra | Ekologická drogerie Dedra